SUM-SIM

nu börjar det leda mot sum-sim, vilket ska bli väldigt spännande och roligt ! :)
blir då att åka hem nu i helgen för att tävla i Täby, taggad är ja !
kom tyvärr inte med på allt som jag ville simma, men jag kom iallafall med på de viktigaste loppen ! :)
tur det ! :)
så denna vecka har varit väldigt slapp med simningen, så ja hoppas att jag kommer kunna komma igång nu till tävlingen, ganska irriterande att känna sig seg.. :/

jaa, igår så började det snöa här då i Bollnäs, FAN vad mkt snö det är :D
jag är superlyckig !!!! det är mer snö än vad vi brukar ha i södertälje på julafton, vilket är underbart! :)
älskar snö hihi :)

skolan, aa, den går väll som den går, ligger jättemycket efter i 5st ämnen, vilket inte är bra alls, men jag hoppas att jag fixar det, så får ja skärpa mig nästa termin, för om man redan ligger efter så är det ganska svårt att jobba ikapp :(

sen btw så längtar jag redan till jullovet !!! lite längre lov, så man kan slappna av :)
och DÅ ska jag försöka få upp bilder på min lägenhet, är så seg med mitt bloggande så aa, det går iaf jävligt trögt !
måste skärpa mig hahaha ! :)

slänger upp en simbild, eftersom det är det bästa jag vet ! :)
lillebror och jag på teneriffa för lite mer än ett år sen <3


Kommentarer
Postat av: Peter och mamma

Härlig bild från mysig semester! <3

2010-11-18 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0