sjuk cheyy !!!

tja !
redan igår kände jag av att jag är påväg att bli riktigt sjuk, hade ont i halsen och öronen, och värre blev det frammot kvällen och sedan morgonen. får ont i öronen när jag sväljer så jag är misstänksam att jag har drabbats av öroninflammation men jag har ingen aning, ska försöka besöka någon som kan bekräfta vad jag har drabbats av.

så idag sov jag väll till 11 och sen har jag kollat på Ung och Bortskämd, haha är allt jag kan säga, fan vad jag skäms över barnen och deras föräldrar, skön uppväxt, men hård framtid!

nu ska man försöka kila till ica så det blir någon lunch, sen blir det att städa och plugga matte och engelska tror ja haha :)

och jag ska försöka få upp bilder på lägenheten, är lite svårt då jag inte har någon kamerasladd och min mobil e lite konstig med att föra över bilder så aa :/ men jag försöker så gott jag kan! :)

hade ! och nu är det -10 här, hur kallt kommer det bli sen i december liksom?? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0