freitag !!

DÅ VARE DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYYS :D
ännu en sjukdag.. suck!
fast idag så gick jag till skolan, skönt med 2 lektioner och att sluta 2 timmar tidigare, det säger man inte nej till :)

så när jag kommer hem har klassfotot kommit, HAHAHA säger jag bara, hahah alltså, de har verkligen retuscherat det, tråkigt tycker jag att man ser det, fejk !!!! sen fick jag en liten Quasimodo rygg :( men hahah det är nog bara jag som tänker på det.

sen så har vi haft ett svenskaprov då man skulle beskriva en person eller en miljö, och jag bestämde mig för att beskriva min mormor, vilket blev väldigt lyckat enligt mig, supernöjd! :)

sen idag blir det doktorn idag igen, eftersom det inte har blivit bättre, och så får vi väll se vad som händer sen i helgen, har ganska mycket plugg, och städning haha :) men det ska bli skönt att stanna i Bollnäs och åka till Södertälje nästa helg istället, då man kanske är frisk! och då ska jag köpa vinterskor :D

såhär söt är en sjuk cheyy jennie !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0