det finns inget bättre än att vara sjuk!!!!

nu har jag snart varit sjuk i en vecka, inte roligt alls!
och det blir ju inte bättre heller! förstår inte vad som har flugit i mig. jag har gått till doktorn och han säger att jag inte har öroninflammation, att det är en förkylning typ, men det känns som det är mer än en förkylning. i lördags spenderade jag 2 timmar vaken och resten så sov jag på ett ungefär, så det är helt galet! på söndagen sov jag till 3 ungefär innan jag gick upp för att duscha och sen gå till ica för att handla middag. när man hade pallrat sig till ica så var man helt slut och somnade i sängen igen, medans min snälla kille lagade mat till mig. :) senare kom pappa hem till mig på kvällen för han skulle jobba i söderhamn dagen efter, så han städade lite, så nu ser det inte lika stökigt ut :) nu ligger man här i sängen medans alla andra går i skolan och ska göra biologiprov snart, hoppades på att jag skulle orka göra det, så jag slipper göra det senare, men det känns ganska dumt att gå och göra det om man inte haft några krafter alls till att plugga så man inte kan något! så, får väll göra provet senare någon gång..

får se om jag idag ska träffa doktorn igen, eller imorgon, eftersom jag inte har blivit bättre, och det är ju inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0