måndag - 25 dagar tills sommarlov !

jaa, idag äre måndag då, o vi är lediga ifrån skolan idag, känns skit nice !
har varit ner på stan för att kolla efter skor till balen, men hittade inga :(
funderar på att ha mina gladiator skor på balen, ja eller nej? :)

sen käkade ja o far lunch ute, o ja stannade kvar för att skriva klart mitt tyska arbete,
men det slutade med att jag bara låg och solade (y)

träning idag, längtar verkligen, hoppas det går bra idag dåå :)
i helgne äre neptuniaden, o det känns inte som om det kommer gå någe vidare bra...
så ja får se om ja kommer tävla alls.

calella, funderar på att hoppa upp till c-gruppen för att få åka till calella
men vet inte än, hoppas ja bara får de, skulle vara ett trevligt avslut innan jag flyttar :) <3

o bollnäs, ÄNTLIGEN så har ja kunnat tacka ja till 2 lägenheter, nu får ja bara hålla tummarna att jag kommer at få de, ja har ju typ anmält mig till över 10st som ja inte har fått, snacka om att det är populärt med 1.or i bollnäs !

nu ska ja dricka lite kaffe och skriva klart tyskan, ha de gött !

Kommentarer
Postat av: Malin

Yes yes! Snart sommar, snart Bollnäs för dig ;) <3333

2010-05-18 @ 10:00:53
URL: http://malinfogeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0