Måndag 7 Juni

yesyes, nu är det fan inte långt kvar till sommarlovet !!
just nu håller vi på med en cabaré i skolan, som vi ska visa upp imorgon, och vi får väll se hur det kommer att gå...

annars så är det även lärarlunch imorgon, amazonas dag i övermorgon och även bal i övermorgon, och på fredag så slutar jag högstadiet, och får lämna brunnsängskolan efter 10 år, som då har varit blandande...

igår körde jag moppe :D assåå det är så jävla kul, älskar verkligen att köra och åka med, så jag får väll fixa något moppekort snart då ;)

på lördag och söndag äre simtävling, och på lördag ska jag och mamma även se på KISS, fi fan vad jag längtar ! :D <3

under augusti har jag fått sommarjobb, precis den veckan då ja ska flytta in i min lägenhet, bra bra !
haha sämsta jobbet jag har fått, ska typ rensa ogräs och plocka skräp, snacka om att ja kommer att skämma ut mig :( o de är nästan värt de 5 000 kr man kommer att tjäna...

åååh, längtar till på fredag, det kommer att vara en dag full av blandade känslor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0