tonight

saker och ting förändras alltid med tiden, iband kan det vara bra förändringar och ibland dåliga. tillexempel att tappa kontakten med någon, det är en av de jobbigaste sakerna jag vet. för att man har liksom lagt tid på den personen och verkligen njutit av varje sekund, och sen helt jävla plötsligt så blire bara tyst. man försöker att höra av sig själv och frågar hur det är med personen och så, men man får inget svar, bara en fet diss ! men jag kan ju inte styra över om andra personen vill hålla kontakten med mig eler inte, träffa mig eller inte. det kan man bara göra tillsammans, man måste ge lika mycket som man ska ta emot. och ibland kan jag ju förstå att alla inte har tid att just vara med mig eller att snacka med mig, men jag menar, DU kan väll iaf höra av dig sen?

jag saknar vissa personer galet mkt, och jag tror inte jag kommer att sakna de mindre i framtiden..

jag önskar bara att du kunde höra av dig, vi skulle ju ses snart, eller?
och om du inte kan, du får du fan ta och säga det, så att jag vet om det !


Kommentarer
Postat av: agnes the one and only!

vem menar du?<3

2010-07-23 @ 10:28:36
URL: http://aforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0