paranormal activity

jag och milai och sanna kollade på den filmen härromdagen, asså shit!
milai och sanna var skit skraja och ja ville veta vad som hände så ja fick kolla igenom hela filmen och berätta på små ställen vad som hände och vad de gjorde, tyckte att det var en väldigt obehaglig film eftersom de hade filmat den själv vilket gjorde den mera verklig. men jag tyckte att det var lite synd att fotspåren inte var människospår utan monsterspår, för då hade jag iaf tyckt det varit lite läskigare men då förstod man att det här var något ovanligt och att det var ett monster verkligen ! iaf, slutet, shit det var ju typ det värsta, kissade typ på mig :(
fast sen när ja kollade på slutet igen började ja skratta, det var det roligaste som jag sett på länge ! när micke eller vad han hette blir kastad in i kameran, då äre först en normal stor människa, men när den nästan nuddar kameran äre ett värsta fetto ! asså shit vad jag och sanna skrattade åt det, och det var nog tur det att vi kunde hitta en liten rolig del i filmen som gjorde den då inte lika läskig.

i oktober så kommer det ut en 2:a, så pax för biljetterna ! men det sägs att den ska vara ifrån 17 år så att... synd för mig och sanna och resten som inte är det :/ men vi kan nog smuglas in på något vis :D

här är iaf trailen, inte jätteläskig men väldigt obehaglig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0