here we are

jasså jasså, man hittade visst ett trådlöst internet här på campingen, NICE ! :D

igår spenderade jag och min kusin dagen på liseberg, vi kom dit, såg den miltas långa kön och gick iväg för att käka lunch. när vi hade ätit klart vare mindre folk i kön, eftersom alla hade kommit in...

vi ser att det är ungefär 35min för att åka flumride, TOPPEN (y) eller inte..
när vi har åkt kållerado och radiobilarna så springer vi på Albin och Rosen vid spelhuset, trevligt trevligt ! :)
sen åkte vi lite och sen kom Agnes och Greta ! :D
resten av dagen bestod av köer, och åter av köer...

sen vad det gäller uppswinget, åkte den 2 gånger, en gång med agnes och en gång själv eftersom rosen och albin lämnade mig och DET var läskigt ! :(

idag ska vi bada i delsjön och gå på liseberg på kvällen, hoppas på betydligt mindre folk då !

juste ! jag kan lägga in bilder ifrån kameran nu på datorn :D
hah har inte kunnat det sen julafton ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 09:34:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0