galet knasigt !

haha idag på stan virrade jag och josefin omkring för hon skulle träffa sin kille och så :)
sen så kommer det en clown och en annan albino tjej som skrämmer josefin och mig och ja kissar typ på mig och springer iväg eftersom ja tyckte att det var jävligt obehagligt ! men då springer clownen efter mig !!! och ja försöker gömma mig men den hittar mig och så gick ja till ett sådant spel ställe där man lämnar in tipset eller sprang och så säger en kille till mig, sparka honom mellan bena och då blev ja ju då lite gladare men då hoppar clownen fram och skrämmer mig igen ! och ja typ skriker och springer iväg och då kommer josefins pojkvän så det var typ koas och ja började nästan gråta hahaha jag blev så rädd ! men jag tyckte att det var så himla dålig stil av de eftersom de såg att jag var rädd och så fortsatte de endå :(

sen när vi går hem så tutar en på oss o vi typ öh vem?? o så vare sara i min klass haha :D
sen typ ngn sekund senare tutar ngn igen och vi bah VAD FAN !? o ja såg inte vem det var sen får man sms ifrån david där han undrar varför man inte viknade och ja bah men vaa hur skulle ja veta att det var du det är så många som tutar ! haha david bah: när jag åkte där ja bah faan vilka snygga tjejer sen bara, det e ju jennie xD 
HAHA säger jag bara ! så det kan gå ;)

sen när ja kom hem somnade jag i min pool i solen, ganska mysigt om jag får säga det själv :) <3

hur har eran dag varit? lika knasig som min??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0