en mulen dag kan allting hända !

jaa, ni kanske ser på rubriken att allt kan hända en mulen dag!

jag och karin skulle åka och bada på mälarbadet och regnet hängde i luften men det struntade vi i, vem är rädd för regn liksom? så vi sätter oss på bussen och åker till malmsjön, när vi kommer fram går vi till stranden där det inte finns en enda kotte! eller kottar fanns det ju men inga människor ! vi bah jaha och hoppar i vattnet för att simma till en ö som ligger mitt i sjön, på ön bodde det visst fiskmåsar som typ anfaller oss o vi typ shit simmar tillbaka! sen kastar vi lite boll o sen gick vi för och käka, då kommer värsta ank-patrullen till oss ! och tigger mat som fan ! ja typ matar de ifrån min hand och sen börjar de äta på mina tår :( sen försvann de när maten tog slut, då åker det förbi en gubbe som säger: vad duktiga ni var som orkade simma ut till ön och sen tillbaka! vi typ: ööh tack?? sen skyndar vi oss för att byta om, och gör det typ nakna och då kommer det sen en gubbe när vi e klara vi bah vad fan!!?!?!?!? han bah: vart har ni köpt den filten??? vi typ ööh nu går vi !! :D o sen springer vi för att inte missa bussen så ser vi ngt rött o vi bah fan vi missade den och så går vi men så kommer den förbi oss i full fart och vi bah HELVETE !!!! så missade vi den så vi börjar att gå på en halvmotorväg eller vad det kallas, och då börjar det att regna och vi fryser och ja ska ta fram mitt paraply, som var trasigt, så jävla skillat! haha underbar dag jag och karin hade ! :)

imorgon blire iaf sol när vi ska bada, o skink salladen följer nog också med ;)

sen hade vi också lite kul på chatroulette som vanligt, och såhär söt var jag idag dåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0