fredag

fredag, en dag man kan pusta ut, en dag man kan lägga in ett inlägg på bloggen, trevligt? :)

just nu så tänker ja väldigt mycket på framtiden, gymnasieval, flytta, stanna hemma, många frågor och tyvärr kan man inte få svar till allt, för va händer om ja kommer stanna hemma? vad händer om ja flyttar? hur kommer ja må, hur kommer ja klara av skolan? inget som man vet säkert, o för mig, skulle ja veta hur hela mitt liv skulle se ut, så ja skulle slippa oroa mig för massor av saker, men det är tur att man har vänner och familj som stöttar en, hur skulle man annars klara sig? o ja vet att mina föräldrar är glada vilken väg ja än väljer att gå, att de alltid kommer att stötta mig, o om ja gör ett misstag så kommer de stötta mig igenom det, <3

ibland brukar ja o mina vänner snacka om barn, o mitt svar är att ja vill inte ha barn. varför?
ja har nog kommit fram till det. jag skulle vilja skydda mitt barm ifrån allt ont, all smärta o alla tårar, ja skulle vilja att mitt barn alltid skulle vara glad o må bra. detta är omöjligt, ingen klarar av det, man kan inte skydda sitt barn från allt ont i världen, de går inte. inte äns om ja skulle spärra in mitt barn, då skulle barnet bara vara olycklig. o det ja kanske tycker är farligt för mitt barn, kanske den inte tycker. förvirrade frågor..

iaf, imorgon ska ja tjäna ihop lite extra pengar, josefins mamma har fyllt 40 o ja ska vara servitris elle va ja nu ska kalla det med linda o josse :) <3 de kommer bli fett roligt ! :D
på söndagen kommer ja nog ägna mkt tid åt skolan, har många arbeten som ja måste bli klart med.
ja hoppas att måndagen, tisdagen och onsdagen bara kommer flyta på med skolan o simningen, o sen på torsdagen drar ja till kilafors ! härligt härligt ! fredagen kommer spenderas på torsbergsgymnasiet på NV, känns skönt :) senare blir TRANAN hoppas ja då.. :)

blev mkt text, inget som behöver läsas, kanske om du har tråkigt, hihi :)
en kram o en puss, ;*

Kommentarer
Postat av: daaaaniel

Neeeeeeej kom igen, inte tranan xD

2010-01-29 @ 15:34:34
URL: http://daanielsjoholm.blogspot.com
Postat av: selma

fin blogg du har jenny:D<3

2010-01-31 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0