tizzdag

En väldigt seg tisdag såhär i december. I helgen så är det SumSim region, så får se om jag får simma då, hoppas hoppas! :) Imorgon ska iallafall vi i NV10 och NV09 åka till huvudstaden för att gå på naturhistoriska riksmuseét, jippi säger jag bara! Eller inte.. Känns segt att åka 8 timmar (fram och tillbaka samanlagt) för att gå 4 tipspromenader och lite shopping senare, men det blev ju bättre! Ska träffa några vänner, så lite längtar man väll :) Så kan det nog också bli lite mysigt, bara jag inte bli kissnödig på bussen! :(

Har varit väldigt mycket i skolan nu, kanske därför jag inte har haft orken att skriva ett inlägg, = inte super!
Fast det är ju jullov snart (:D <3) så, då kan man nog uppdatera sig lite bättre haha, och fixa bilder på lägenheten ;)

hade väll inte så mycket mer på hjärtat, förutom att min kille är en trehörning! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0