Ishockey

Japp, var väldigt länge sen jag skrev ett inlägg, kan bero på min lathet! Men nu så kommer det allt ett inlägg.

Idag var jag och pappa (gällande mig) för första gången på en hockey match! SSK mot HV71! Det må jag säga, vilken skillnad mot en bandymatch! Man byter ju spelare var 30 sekund typ, om inte oftare! Och klacken var ingen vidare den häller... Så, bandy före hockey för mig i alla fall! 

SSK förlorade (som vanligt) med 5-3, då de som vanligt alltid tar bort målvakten i slutet, och ett till mål släpptes självklart in då! Bra SSK! 

Ja, förutom ishockey då så var mitt första simpass igår på ett tag, gick väll sådär, gällande denna dag också.. Fick mjölksyra väldigt snabbt, är inte så van att simma så långt som vi brukar göra i Södertälje. Men imorgon blir det allt ett Bollnäs pass! Vilket gläder mig. För mig passar Bollnäs passen bättre! 

Och imorgon är det även nyår! Ska bli roligt endå att fira med familjen, nästa år blir det nog i Bollnäs med mina fina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0