torsdag

shäbääää, nejmen hej, hej hej, hemskt mkt hej :)
igår så fick man då sin säng :D älskar den ! vill sova i den men måste vänta tills vi vet att den passar i lägenheten :( sen åkte vi till ikea och rusta och handlade massor ! och vi är inte ens klara nu, känns som min flytt iaf kommer kosta 10 k, vilket inte känns så bra, men de kanske är svårt att få det så mycket billigare...

får se om vi flyttar upp mina möbler på fredag eller lördag, allt blev så rörigt med jobbet så jag vet inte när ja jobbar... men de får ja väll snart reda på hahha :)

kan inte fatta att ja ska flytta om en vecka ! fy fan ! ja är skit nervös ! :o
och jag har inte ens fått träffa alla som ja ville träffa innan ja skulle flytta, men det är ju en vecka kvar så man får väll se vad som händer ;)

idag så kommer min resterade dag bestå av sanna :D <3 ja längar hihi :)

idag blire ingen körv bild sorryyyy senare kanske hehehhe puss :D

Kommentarer
Postat av: Malin

IIIH :D En vecka ^-^<33333

2010-08-12 @ 13:04:12
URL: http://malinfogeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0