sjuk

kul, sjuk första veckan i skolan !
det suger, kommer missa träningar ja borde gå på :(
finns inget värre än att vara sjuk

och nu så har ja börjat få den här dialekten i mitt huvud, skit jobbigt ! vill ha kvar min stockholmska <3 inte för att det är något fel på den, men det är konstigt att tänka på den här dialekten haha !

och bloggandet går ju super nu när skolan har kommit igång, vet inte  ens vilka som läser den här smörjan men men haha ! :D kul ni måste hare, not :)

saknar iaf alla i södertälje, och ja har inte bott här i en vecka ens, får se hur ja kommer klara mig haha ! :)

nu ska man käka vitlök eller nått, måste bli frisk !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig! <3 kram/mamma

2010-08-30 @ 17:51:26
Postat av: Marie

krya på dig! <3 kram/mamma

2010-08-30 @ 17:52:52
Postat av: Alex

Ja det tycker jag verkligen att du ska göra!!/ Din läskiga nästan granne

2010-08-30 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0