onsdag 4 augusti 2010

min tredje dag på jobbet, åh vad jag älskar mitt jobb ! :D

idag så hade vi det lite stressigt vid tolv, glömde knappra in lite saker när folk skulle betala så vi glömde vilka som skulle ha vad och så men det ordnade sig som tur var ! :) sen har ja träffat massor av trevliga människor, och så vare en snubbe som undrade vart jag hade köpt mina glasögon, han ville ha likadana hahah och tyckte de var skit snygga så det känndes ju underbart ! :)

på fredag åker jag upp till kilafors för att senare på lördagen åka till bollnäs och kolla på lägenheten igen och ta lite bilder och så, får se vad jag ska ändra och vad som ska vara som det ser ut nu :)

imorgon börjar jag 9 och slutar 3, likaså på fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0