1:a april

den 16:e 1.a april för mig då :)
min kusin, hon är ju ett litet aprilskämt, 19 år idag, grattis igen, systemet nästa år ! :D

själv, så kom mina glasögon idag ! :D :D :D
så fucking gla ! :D
äntligen, o de känns ruggit bra ! :)

Var även hos sjukgymnasten idag o kollade till mitt knä,
eftersom mitt knä lutar innot eller va man ska säga att ja fått en stöd tejp eller va de hter :)
o ja kommer kunna träna på lovet !! :D
skidåking, de vet ja inte om de blir av :(

mitt högra lillfinger, ja den va ju stor som, en potatis i morse ! :o
så den lindade ja även in hos min sjukgymnast, o nu har den krymt till sitt normala jag,nästan :)

hoppas alla får en underbar påsk, måste börja lägga in lite bilder, men fungerar inte så bra när sladden till datorn e borta.. aja pusseen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0