söndag

dagen före måndag, men vänta, det är ju lov, ??
nej, inte för mig !
måste upp 7 för att senare klockan 8 börja träna, usch för tidiga mårnar !
men mums för att träna, det ska bli riktigt skönt ! ^^

idag, vet ja inte hur de blir, måste nog städa lite tills malin kommer höhö, måndag eller tisdag??
ja tycker måndag om ja får bestämma ! ;)
o lilla tösen åker sedan ifrån mej den 1:a januari 2010 :(((
men ja kommer upp te henne ungefär den 7:e o spökar !
fast mina föräldrar pratar om att bo i järvsö o åka skidor?
de låter också mysigt ! bara ja får träffa Malin och c&o hihi :D <3
annars så kommer ja bo i söderhamn med min barndomsvän, hmm, vet inte om ja vågar haha !

ja kan inte säga att de blir mitt första nyår på  länge med snö, då jag har firat nyår 2 gånger i fjällen,
men sist ja firade hemma vare ingen snö, BUUH :(
men nu har vi så mycket snö :'D
MALIN !!! vi får åka puuuuuuulka :D eller något annat ruuligt !! :D
haha kul för dej att ja måste träna varje morgon -.- kan nog hoppa över ngt pass hihi (a)

jag tycker alla ska klicka på bilden hihi :D

PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0