Hur vet jag vad som är rätt väg?

det känns som om vad jag än gör blir allt fel, o då är det bara mitt fel, ingen annans..

idag, så gick det faktiskt förvånadsvärt bra på provet :o ja blev lite förvånad över mig själv, o min lärare bara flinade åt mej o sa: rekord i att skriva många papper?
haha ! :)

imorgon äre onsdag, o vi ska ha "temadag", uusch?? haha man får iaf börja 9 (y)

längtar till lovet, + har massor av arbeten att göra klart, men orkar man jobba med de, svar nej !
skolan borde inte få ta så mycket tid som den tar.. :/

men hare bra !
komentera mera !! :)

Kommentarer
Postat av: en liten häst som inte finns!

PROTESTERA! :D

Jag kommer hem, rider, äter och sover

läxorna vet jag inte vad jag gör med ^__^

2009-12-03 @ 11:29:43
URL: http://malinfogeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0